چند شعر کوتاه

عشق

شاعرانه

چشم مستی که تو داری به خدا زنجیر است ...هر که پا بند تو شد ، تا به قیامت گیر است

کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد / کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد...............دوست دارم

 

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشا ی تو همین یک لحظه باقی است...............دوست دارم

 

 

چه سخت است دلتنگ قاصدکی بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد ...

میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی پس لااقل باران را بهانه کن ، دارد باران می آید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,ساعت15:24توسط یاس | |